PŘÍBĚHY PRO KLUKY (2), kteří se nebojí být výjimeční

PŘÍBĚHY PRO KLUKY (2), kteří se nebojí být výjimeční


značka: Prescogroup Kód produktu: K-QU-0301-co

389 Kč
Skladem - ihned k odeslání
ks

značka: Prescogroup Kód produktu: K-QU-0301-co

PŘÍBĚHY PRO KLUKY (2), kteří se nebojí být výjimeční.

Tahle knížka se podobne jako první díl bude hodit všem klukům, kterí jsou nebo by chteli být nejakým způsobem výjimeční. S některými jejími hrdiny se mladí čtenári mohou identifikovat, jiní je mohou inspirovat k nečemu úžasnému nebo motivovat v nelehké situaci.
Nečekejte tu ale příbehy žádných akčních hrdinů zachraňujících lidstvo ani miláčků osudu, kterým sudičky nadelily krásu, inteligenci, štestí a bohatství už do kolébky. Ne – každá z osobností v téhle knize si musela vybojovat nejaký svůj zápas. Nekdo se dokázal vzeprít nepríznivému životnímu údelu, vymanit se z prostredí, odkud vzešel, vypracovat se díky své píli či neotresitelné důvere v sebe sama. Jiný se nebál vybočit z rady, prolamovat společenská tabu, čelit predsudkům nebo autoritám, často navzdory nesnázím a velkému nebezpečí. Další z hrdinů se vzdali svého pohodlí, aby pomáhali druhým, nebo za ne dokonce bojovali, protože jim nebyl lhostejný jejich osud ani osud našeho sveta jako celku.
Ať už jde o chlapce a muže slavné či méne slavné, hrdiny z doby minulé anebo současné, každý jeden z jejich príbehů dokáže zaujmout a hluboce oslovit. Všechny totiž ukazují, že človek nemusí být zrovna superhrdinou, aby dokázal být vzorem pro ostatní! Nenechte si ujít další stovku medailonků úžasných osobností a jejich osudů!

O značce

O značce PRESCO GROUP, a.s.:

Společnost PRESCO GROUP, a.s. vznikla již v roce 1995 jako ryze česká společnost. V současné době ji můžeme dělit na dvě samostatné divize, kterými jsou divize publishing a divize advertising. Tyto dvě divize zároveň určují i hlavní obory podnikání společnosti, kterými jsou vydavatelská činnost a reklamní činnost.

Divize publishing:

Hlavní činností této divize je vývoj a výroba datového zboží (kalendáře a diáře), papírenského sortimentu, dárkového sortimentu a od roku 2013 také školních potřeb pod obchodním návem Baagl. Každoročně vydává přes 450 druhů kalendářů a diářů. Více jak polovina její produkce je vyrobena podle původních návrhů designérů společnosti a druhá polovina pod hlavičkou exkluzivních českých a zahraničních licencí. Mezi české licence patří Krteček Zdeňka Milera, Mucha Foundationnebo například programové tituly Česká televize. Zahraniční licence zastupují Walt Disney, Ovečka Shaun, Malý princ, Star Wars, Roy Lichtenstein, Playboy a mnoho dalších významných licencí. Kalendáře společnosti jsou každoročně oceňovány v české soutěži Kalendář roku a také její slovenské obdobě Najkrajší kalendár Slovenska.

 Divize advertising:

Tato divize se zabývá převážně výrobou reklamních předmětů a dárkových předmětů s reklamním potiskem. Ke klientům této divize patří letecká společnost Austrian Airlines, energetická skupina RWE, Česko-Slovenský ples, v bankovním sektoru jsou jejími klienty Komerční banka a Československá obchodní banka, dále společnost Go parking a mnoho dalších.

Parametry

produkt knížka
pro koho pro kluky
motiv bez motivu
materiál lepenka
Celková výška (cm) 24,6
Celková šířka (cm) 18,9
Celková hloubka (cm) 2