PŘÍBĚHY PRO KLUKY, kteří se nebojí být výjimeční

PŘÍBĚHY PRO KLUKY, kteří se nebojí být výjimeční


značka: Prescogroup Kód produktu: K-QU-0101-co

389 Kč
Skladem - ihned k odeslání
ks

značka: Prescogroup Kód produktu: K-QU-0101-co

PŘÍBĚHY PRO KLUKY, kteří se nebojí být výjimeční.

Tahle knížka se bude hodit všem klukům, kteří jsou nebo by chtěli být nějakým způsobem výjimeční. Najdete v ní totiž stovku medailonků chlapců a mužů, kteří právě takoví jsou.
Nečekejte ale příběhy žádných akčních hrdinů zachraňujících lidstvo ani miláčků osudu, kterým sudičky nadělily krásu, inteligenci, štěstí a bohatství už do kolébky. Ne – každá z osobností v téhle knize si musela vybojovat nějaký svůj osobní zápas. Někdo se dokázal vzepřít nepříznivému životnímu údělu, vymanit se z prostředí, odkud vzešel, vypracovat se díky své píli či neotřesitelné důvěře v sebe sama. Jiný se nebál vybočit z řady, prolamovat společenská tabu, vzdorovat předsudkům nebo autoritám, často navzdory nesnázím a někdy i tváří v tvář velkému nebezpečí. Další z hrdinů se vzdali svého pohodlí, aby pomáhali potřebným, nebo za ně dokonce bojovali, protože jim nebyl lhostejný osud druhých ani osud našeho světa jako celku.
Ať už jde o chlapce a muže slavné či méně slavné, hrdiny z doby minulé anebo současné, všechny jejich příběhy jsou nesmírně inspirativní. Ukazují totiž, že člověk nemusí být zrovna superhrdinou, aby dokázal být vzorem pro ostatní a učinit svět lepším!

O značce

O značce PRESCO GROUP, a.s.:

Společnost PRESCO GROUP, a.s. vznikla již v roce 1995 jako ryze česká společnost. V současné době ji můžeme dělit na dvě samostatné divize, kterými jsou divize publishing a divize advertising. Tyto dvě divize zároveň určují i hlavní obory podnikání společnosti, kterými jsou vydavatelská činnost a reklamní činnost.

Divize publishing:

Hlavní činností této divize je vývoj a výroba datového zboží (kalendáře a diáře), papírenského sortimentu, dárkového sortimentu a od roku 2013 také školních potřeb pod obchodním návem Baagl. Každoročně vydává přes 450 druhů kalendářů a diářů. Více jak polovina její produkce je vyrobena podle původních návrhů designérů společnosti a druhá polovina pod hlavičkou exkluzivních českých a zahraničních licencí. Mezi české licence patří Krteček Zdeňka Milera, Mucha Foundationnebo například programové tituly Česká televize. Zahraniční licence zastupují Walt Disney, Ovečka Shaun, Malý princ, Star Wars, Roy Lichtenstein, Playboy a mnoho dalších významných licencí. Kalendáře společnosti jsou každoročně oceňovány v české soutěži Kalendář roku a také její slovenské obdobě Najkrajší kalendár Slovenska.

 Divize advertising:

Tato divize se zabývá převážně výrobou reklamních předmětů a dárkových předmětů s reklamním potiskem. Ke klientům této divize patří letecká společnost Austrian Airlines, energetická skupina RWE, Česko-Slovenský ples, v bankovním sektoru jsou jejími klienty Komerční banka a Československá obchodní banka, dále společnost Go parking a mnoho dalších.

Parametry

produkt knížka
pro koho pro kluky
motiv bez motivu
materiál lepenka
Celková výška (cm) 24,6
Celková šířka (cm) 18,9
Celková hloubka (cm) 0