Jak reklamovat zboží

REKLAMACE u internetového obchodu Báglík.cz provozovaného na internetové adrese www.baglik.cz

Jak reklamovat vadu výrobku?

Může se stát, že se ve výrobě něco nepovedlo. My se však budeme snažit, abyste i přesto byli spokojení. 

Níže uvádíme pár bodů vedoucích k Vaší spokojenosti při reklamaci vady zboží.

Co je třeba udělat na Vaší straně?

  1. Vyplnit Reklamační formulář, který si můžete stáhnout ve Wordu či v pdf.
  2. Vložit vyplněný formulář k reklamovanému zboží. Nemáte-li možnost tisku, vyfoťte a pošlete emailem na reklamace@baglik.cz.
  3. Ujistit se, že jste vyndali veškerý obsah, např. u batohů, peněženek apod.
  4. Řádně zabalené zboží odeslat (na vlastní náklady) na adresu:

Báglík.cz, Lidická 334, 273 43 Buštěhrad. Kontakty pro dopravce: info@baglik.cz, 792237097.

Jak bude postupovat Báglík.cz?

  1. Potvrdíme Vám, že jsme zboží k reklamaci přijali. 
  2. Budeme komunikovat způsob vyřízení reklamace s dodavatelem a průběžně Vás informovat.
  3. Reklamace bude vyřízena jedním z následujících způsobů:
    1. zboží bude opraveno,
      1. opravené zboží zašleme my (případně dodavatel) na Vámi udanou adresu ve formuláři.
    2. Bude rozhodnuto o výměně za nové,
      1. nové zboží zašleme my (případně dodavatel) na Vámi udanou adresu ve formuláři.
    3. Bude rozhodnuto o vrácení peněz (pokud není nové zboží dostupné),
      1. vrátíme Vám částku odpovídající dané položce na vystavené faktuře. Peníze vracíme ihned = obvykle v rámci 1-3 pracovních dnů.
  4. O způsobu vyřízení reklamace Vás budeme informovat.
  5. Bude-li třeba, spojíme se s Vámi...

Pokud si chcete přečíst více, řídíme se Reklamačním řádem.

Postup můžete konzultovat na telefonu +420 792 237 097 nebo emailem reklamace@baglik.cz

Jednodušší to být nemůže a věříme, že i tato zkušenost s naším eshopem bude pro Vás pozitivní 😉