Logo
8-16 hod. v pracovní dny
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 500 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
23.10.2020
Aktuální informace k provozu
Náš e-shop má stále otevřeno :-) Zásilkovna a Česká Pošta fungují! Může pouze docházet k drobným prodlevám na straně dopravců s ohledem na aktuální ... číst celé
19.08.2020
Pomoc nám není cizí
Pomohli jsme Terezce darováním batohu do školy, který si sama vybrala. Podívejte se na celý příběh. číst celé
22.06.2020
Otevíráme a máme pro Vás zaváděcí slevu
Těšíme se na Vás - naše zákazníky. Věříme, že si u nás vyberete. Do 31.8.2020 máme pro Vás připravenu zaváděcí slevu ve výši 5% při objednávce nad 1.5... číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. O nás
  3. Reklamační řád
Reklamační řád www.baglik.cz

1. Základní ustanovení a vymezení pojmů

Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník, č. 513/1991 Sb. a z.č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva Kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „Reklamace“).

„Spotřebitelská smlouva“ je smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel.

„Prodávající“ Martin Kučera; sídlo:  5. května 349, 273 43 Buštěhrad; IČ: 03139484; DIČ: CZ7507302748 (neplátce DPH); zapsán u Magistrát města Kladna, odbor obecní živnostenský úřad. Martin Kučera je osoba samostatně výdělečně činná, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatelský subjekt, který přímo nebo prostřednictvím jiných společností dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

Zákazníkem našeho internetového obchodu je „Kupující“. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem a kupující, který spotřebitelem není.

„Kupující spotřebitel“ nebo jen „Spotřebitel“ je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.

„Kupující, který není spotřebitel“, je podnikatel, který nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky nebo službami. Tento kupující se řídí obchodními podmínkami v rozsahu, které se ho týkají a obchodním zákoníkem.

2. Záruční podmínky

Vykazuje-li Zboží zjevné vady, tj. zejména pokud je Zboží Kupujícímu předáno v porušeném transportním obalu, je Kupující oprávněn Zboží nepřevzít. V takovém případě zůstává zachován nárok Kupujícího na poskytnutí řádného plnění Prodávajícím či na vrácení kupní ceny. Volbu provede Kupující.

V případě, že se po převzetí Zboží Kupujícím vyskytnou v záruční době vady Zboží, může Kupující uplatnit svou oprávněnou Reklamaci.

Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními Zákona, činí tedy 24 měsíců, s výjimkami stanovenými Zákonem. Záruční lhůta začíná běžet převzetím Zboží Kupujícím.

Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží začíná běžet nová záruční doba.

Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.

Na žádost spotřebitele je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list). Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující údaje (fakturu), které musí obsahovat údaje jako záruční list. Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení prodávajícího, IČ, místo podnikání.

Spotřebitel je oprávněn odstoupit od smlouvy ve všech případech stanovených Zákonem. Odstoupení je vůči Prodávajícímu účinné od okamžiku, kdy je mu doručeno prohlášení Kupujícího o odstoupení od smlouvy, pokud jsou splněny všechny nutné zákonné podmínky. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší a smluvní strany jsou si povinny vrátit vše, co si na jejím základě poskytly. V případě zrušení smlouvy z důvodu uplatnění práv plynoucích z odpovědnosti za vady, vrací Kupující plnění, které mu poskytl Prodávající, pouze v rozsahu, v jakém je to v dané situaci objektivně možné.

Spotřebitel má při uplatnění záruky právo na:

jde-li o nepodstatné porušení kupní smlouvy, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny.

jde-li o podstatné porušení kupní smlouvy, právo na výměnu vadného zboží, odstoupení od kupní smlouvy, opravu vadného zboží nebo slevu z kupní ceny.

3. Vyřízení reklamace

V případě, že Kupující využije svého práva vyžadovat odstranění vad Zboží opravou a v záručním listu, je pro účely záručních oprav Zboží určený podnikatel odlišný od Prodávajícího, jehož sídlo či místo podnikání je ve stejném místě jako v případě Prodávajícího nebo v místě pro Kupujícího bližším, uplatní Kupující právo na záruční opravu u podnikatele uvedeného v záručním listu. Tyto informace lze případně nalézt v dokladu, který nahrazuje záruční list.

Reklamaci zboží je třeba provést v místě sídla firmy, tedy na adrese Prodávajícího.

Při převzetí reklamovaného zboží v místě sídla Prodávajícího je vystaven reklamační protokol, který je v písemné podobě zaslán spotřebiteli e-mailem nebo poštou nejpozději do 10 pracovních dnů od převzetí.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě.

Reklamaci je možno považovat za vyřízenou až v okamžiku, kdy tuto skutečnost ohlásí Prodávající Kupujícímu nehledě na to, zda byla reklamace zamítnuta či uznána. Tato informace je předána Kupujícímu v elektronické či listinné podobě nejpozději následující pracovní den od vyřízení reklamace. Pokud Prodávající nekontaktuje spotřebitele do 30 dnů, má se za to, že vada je neodstranitelná a spotřebitel tak může nárokovat cenu výrobku zpět.

Za situace, kdy je potřeba Zboží zaslat Prodávajícímu, si Kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu. Náklady na dopravu v tomto případě hradí Kupující. Při uznané reklamaci Prodávající uhradí náklady na přepravu zpět Kupujícímu, maximálně však 150,- Kč.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě poškození zboží v důsledku jeho opotřebení.

Nárok lze uplatnit za předpokladu, že zboží bylo využíváno v souladu s účelem, pro který byl vyroben a byla-li reklamace uplatněna ihned po zjištění vady, tzn. zamezilo se vzniku větší škody.

V případě odstoupení od kupní smlouvy či poskytnutí slevy z kupní ceny je příslušná platba vrácena Kupujícímu převodem na bankovní účet nejpozději do 14 dnů od obdržení zboží.

4. Povinnosti Kupujícího

Kupující je povinen předat zboží do reklamace čisté vně i uvnitř, v opačném případě má Prodávající právo reklamaci odmítnout.

5. Odpovědnost Prodávajícího za ztráty

Prodávající nenese odpovědnost za případné ztráty věcí, pokud nebyly z batohu vyjmuty či z něho odstraněny (přívěsky apod.).

6. Závěrečné ustanovení

Tento reklamační řád nabývá účinnost dne 16.4.2020

 

Nepropásněte novinky, akce a slevy!

                                                        


                                                                                                                                                                                                

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
© Copyright Báglík.cz 2020
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.