Logo
8-17:30 hod. v pracovní dny
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 500 Kč bez DPH a máte dopravu ZDARMA
  1. Úvod
  2. Vše o nákupu
  3. Nejčastější dotazy
Novinky
25.03.2021
Školní batohy Topgal již na skladě
Připravili jsme pro Vás nabídku oblíbené české značky batohů do školy Topgal. Vybírat můžete z atraktivních designů nejen batohů, ale i penálů, sáčků ... číst celé
09.03.2021
Dakine naskladněno + akce -30%
Sleva 30% na celý sortiment ikonické značky Dakine. Právě nyní jsme naskladnili nové kousky batohů na výlety, do města, ale i do školy, a to včetně pe... číst celé
01.03.2021
Dárek k MDŽ
Přejeme všem ženám vše nejlepší k MDŽ. K tomuto svátku 8.3. jsme pro Vás připravili speciální slevu 8% na produkty oblíbené české modní značky Vuch.  ... číst celé
Zobrazit všechny novinky

Nejčastější dotazy

 

Jak rychle zboží dostanu?

Naši partneři obvykle doručují během 1-2 pracovních dnů.

98% objednávek obdržených a uhrazených nebo na dobírku do 14:00, odesíláme v daný den a v kombinaci s Českou Poštou, při objednání ve dnech pondělí až čtvrtek, zásilku obdržíte hned následující pracovní den.

Bližší informace o délce doručení naleznete u jednotlivých dopravců v nabídce v košíku. Pokud objednáváte na konci týdne ve dnech pátek až neděle, zásilku obdržíte v pondělí, respektive v úterý následující týden.

Jak funguje platba předem (mimo platební bránu)?

Po dokončení objednávky obdržíte její potvrzení, které obsahuje QR kód pro usnadnění platby a informace k platbě - číslo účtu, do variabilního symbolu uveďte číslo objednávky. Do poznámky můžete navíc uvést Vaše jméno pro rychlejší identifikaci objednávky. Je to tak jednoduché :-)

Platba mimo platební bránu znamená, že ji odesíláte přímo na náš účet, nikoliv na účet zprostředkovatele, který Vás propojuje do Vašeho internetového bankovnictví.

Jak funguje platba předem přes platební bránu (kartou nebo na účet)?

Zvolíte-li po dokončení objednávky platbu kartou VISA či MasterCard anebo platbu předem na účet přes vybranou banku, přesměrujeme Vás na platební bránu, kde budete moci platbu provést. Platební brána je otevřená pouze po určitou dobu (dle podmínek vybrané banky), proto je platbu potřeba provést hned po objednávce.

Co dělat v případě, kdy platba přes platební bránu z jakéhokoliv důvodu neproběhne?

Můžete postupovat takto:

     a) přímo na náš účet uvedený v kontaktech. Do variabilního symbolu uveďte číslo objednávky a do poznámky můžete navíc uvést Vaše jméno pro rychlejší identifikaci objednávky. Tato varianta je také bez poplatku.

     b) Dát nám informaci o změně platební metody na dobírku (je zpoplatněna).

A pokud si nevšimnete, že platba neproběhla, po určité době Vám zašleme informaci, abyste platbu prověřili a dohodneme se, jak budeme postupovat.

Co je to platební brána?

Platební brána je speciální aplikace, která umožňuje rychlé, bezpečné a jednoduché placení na internetu. Provozovatelem platebního systému je společnost licencovaná Českou národní bankou a řídí se jejími regulacemi. Platební brána splňuje příslušné bezpečnostní standardy a využívá moderní bezpečnostní systém 3D Secure pro platby kartou. Platební brána umožňuje placení kartami VISA a MasterCard anebo platby přes internetové bankovnictví.

Kdy odesíláte zboží ?

98% objednávek obdržených a uhrazených (vč. dobírky) do 15:00, odesíláme v daný den. 

     Při platbě předem (mimo platební bránu) zboží odesíláme po obdržení platby na účet. Naše banka příjímá okamžité platby, takže často objednávku zpracováváme v ten samý den.

     Při platbě přes platební bránu (kartou nebo na účet) zboží odesíláme po potvrzení platby poskytovatelem platební brány.

     Při platbě dobírkou zboží odesíláme po obdržení objednávky.

Zásilka přišla poškozená, co dělat?

Vyhodnoťte, nakolik je poškození obalu velké a podle toho se rozhodněte, zda zásilku převezmete. Případně může být zásilka v náhradním obalu, což by znamenalo, že originální obal byl hodně poškozený a doručovací firma jej přebalila. V takovém případě je bohužel velká pravděpodobnost, že zboží uvnitř bude poškozené.

Pokud tedy máte podezření na poškození obsahu zásilky, raději ji nepřebírejte (doručovací firmě - kurýrovi sdělte, ať ji vrátí odesílateli) a kontaktujte nás - viz. záložka Kontakty. My Vám obratem zašleme novou zásilku.

Zboží má vadu, jak postupovat?

V záložce Reklamace naleznete informace, jak postupovat. Je to opravdu jednoduché a můžete se spolehnout, že ji budeme řešit.

Co znamená odstoupení od smlouvy?

Jinak řečeno, máte dle zákona možnost vrátit zakoupené zboží do 14 dnů. Zboží musí být nepoužité, nepoškozené a v původním obalu.

Jakou lhůtu pro odstoupení od smlouvy nabzí Báglík.cz?

Přejeme si, aby se zákazníci u nás cítili komfortně, a proto nabízíme k zákonným 14 dnům navíc dalších 14 dnů. Celkem mají naši zákazníci na odstoupení od smlouvy 28 dnů. Více informací naleznete v Obchodních podmínkách.

Navíc nabízíme možnost vrácení zboží zakoupeného 1.11. - 24.12. do 31.1. následujícího roku. To znamená až 90 dnů na vrácení. Nákup vánočního dárku tak nemusíte odkládat na poslední chvíli.

Jaký je rozdíl mezi zasláním Českou poštou službou Balík Do ruky a Balík Na poštu?

Balík Do ruky Vám bude Česká pošta doručovat řidičem na Vámi uvedenou adresu domů, do práce apod. Pokud Vás řidič České pošty nezastihne na adrese, pak Vám zásilku uloží na nejbližší pobočce. Při službě Balík Na poštu rovnou dostatene avízo o tom, že si balík můžete vyzvednout na pobočce Čeké pošty, kterou jste si v objednávce zvolili.

Více informací se můžete dočíst na stránkách České pošty - Balík Do ruky a Balík Na Poštu.

Co je to Balíkovna?

Balíkovna je síť různých prodejen a provozoven, které mají smlouvu s Českou Poštou a lze u nich zásilky vyzvedávat (tzn. nemusíte chodit na pobočku České Pošty, ale možná máte nějaký obchod za rohem anebo má otevřeno déle než pobočka České Pošty anebo je tam prostě odbavení rychlejší :-) Balíkovna je přímý konkurent např. Zásilkovně. Více informací lze nalézt přímo na stránkách České pošty.

Co je to Zásilkovna?

Zásilkovna poskytuje síť různých prodejen a provozoven, které mají zasmluvněné, pro účely vyzvedávání či podávání zásilek. Vybrat si můžete z tisíců míst - možná máte nějaký obchod za rohem anebo má otevřeno déle než pobočka např. České Pošty anebo je tam prostě odbavení rychlejší :-) Zásilkovna je přímý konkurent např. Balíkovně od České Pošty.

Více informací lze nalézt přímo na stránkách Zásilkovny.

Kdo jsou Vaši dodavatelé?

Mezi naše partnery řadíme ty, kteří jsou otevřeni novým trendům, mají nápady, není jim lhostejné životní prostředí a dbají na kvalitu použitých materiálů i samotného provedení. V neposlední řadě se zaměřují na zdravé provedení výrobků. Jsme rádi, že Vám kromě zahraničních značek můžeme nabídnout i ty české.

Jaký je rozdíl mezi aktovkou a batohem?

Napovíme Vám v naší Poradně.

Co je při výběru školní aktovky nebo batohu pro prvňáčka to nejdůležitější?

Školní taška pro prvňáčka by hlavně měla být anatomicky dobře řešena, tzn. záda ergonomicky tvarovaná s bederní podpěrou, anatomicky tvarovanými a dostatečně širkokými ramenní popruhy, doplněné o hrudní pásek, aby nesjížděly a bederní pás k fixaci batohu k tělu. Výhodou jsou pásky nahoře tašky spojené s ramenními popruhy pro nastavení výšky, případně "rostoucí" výškově nastavitelný velmi flexibilní systém, kdy taška může růst s dítětem. Taška by měla sama stát, čemuž napomáhá pevné voděodolné dno s nožičkami. Nejlépe jedna, maximálně 2 komory, aby se v ní školačka či školáček lehce orientovali. Jednoduché zavírání a otevírání tašky. Hmotnost maximálně do 1,2 kg. V neposlední řadě dostatek bezpečnostních reflexních prvků. Více informací máme v naší Poradně.

Jak vybírat školní batoh nebo aktovku?

Napovíme Vám v naší Poradně.

Jak reklamovat vadu výrobku?

Vadu výrobku lze jednoduše reklamovat za použití formuláře, který i se všemi informacemi naleznete zde.

Jak odstoupit od smlouvy?

Pokud se rozhodnete odstoupit od kupní smlouvy, postupujte dle informací zde.

Zasíláte i na Slovensko?

Ano, kontaktujte nás pro podmínky. Budeme potřebovat vědět, o co máte zájem a kam a jakým způsobem si přejete zásilku zaslat.  Anebo přímo do objednávky napište kam a jak byste si přáli zásilku odeslat. Prozatím řešíme tyto požadavky indiviuálně.

Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
© Copyright Báglík.cz 2020
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.