Jak reklamovat zboží
REKLAMACE u internetového obchodu Báglík.cz provozovaného na internetové adrese www.baglik.cz
Jak reklamovat vadu výrobku?
Může se stát, že se ve výrobě něco nepovedlo. My se však budeme snažit, abyste i přesto byli spokojení.
Níže uvádíme pár bodů vedoucích k Vaší spokojenosti při reklamaci vady zboží.
Co je třeba udělat na Vaší straně?
- Vyplnit Reklamační formulář, který si můžete stáhnout ve Wordu či v pdf.
- Vložit vyplněný formulář k reklamovanému zboží. Nemáte-li možnost tisku, vyfoťte a pošlete emailem na reklamace@baglik.cz.
- Ujistit se, že jste vyndali veškerý obsah, např. u batohů, peněženek apod.
- Řádně zabalené zboží odeslat (na vlastní náklady) na adresu:
Báglík.cz, Lidická 334, 273 43 Buštěhrad. Kontakty pro dopravce: info@baglik.cz, 792237097.
Jak bude postupovat Báglík.cz?
- Potvrdíme Vám, že jsme zboží k reklamaci přijali.
- Budeme komunikovat způsob vyřízení reklamace s dodavatelem a průběžně Vás informovat.
- Reklamace bude vyřízena jedním z následujících způsobů:
- zboží bude opraveno,
- opravené zboží zašleme my (případně dodavatel) na Vámi udanou adresu ve formuláři.
- Bude rozhodnuto o výměně za nové,
- nové zboží zašleme my (případně dodavatel) na Vámi udanou adresu ve formuláři.
- Bude rozhodnuto o vrácení peněz (pokud není nové zboží dostupné),
- vrátíme Vám částku odpovídající dané položce na vystavené faktuře. Peníze vracíme ihned = obvykle v rámci 1-3 pracovních dnů.
- zboží bude opraveno,
- O způsobu vyřízení reklamace Vás budeme informovat.
- Bude-li třeba, spojíme se s Vámi...
Pokud si chcete přečíst více, řídíme se Reklamačním řádem.
Postup můžete konzultovat na telefonu +420 792 237 097 nebo emailem reklamace@baglik.cz
Jednodušší to být nemůže a věříme, že i tato zkušenost s naším eshopem bude pro Vás pozitivní 😉