Logo
8-17:30 hod. v pracovní dny
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 500 Kč bez DPH a máte dopravu ZDARMA
Novinky
25.03.2021
Školní batohy Topgal již na skladě
Připravili jsme pro Vás nabídku oblíbené české značky batohů do školy Topgal. Vybírat můžete z atraktivních designů nejen batohů, ale i penálů, sáčků ... číst celé
09.03.2021
Dakine naskladněno + akce -30%
Sleva 30% na celý sortiment ikonické značky Dakine. Právě nyní jsme naskladnili nové kousky batohů na výlety, do města, ale i do školy, a to včetně pe... číst celé
01.03.2021
Dárek k MDŽ
Přejeme všem ženám vše nejlepší k MDŽ. K tomuto svátku 8.3. jsme pro Vás připravili speciální slevu 8% na produkty oblíbené české modní značky Vuch.  ... číst celé
Zobrazit všechny novinky

ZÁRUKY - fakta o záruce

 

Záruka je v dnešní právní terminologii (v případě prodeje zboží v obchodě) zákonná odpovědnost prodávajícího za jakost při převzetí a práva spotřebitele z vadného plnění.

Pojďme si shrnout to nejdůležitější...

  • Práva spotřebitele se řídí zákonem č. 89/2012 Sb. (stávajícím občanským zákoníkem).
  • Kupující je oprávněn reklamovat zboží ve lhůtě 24 měsíců u vad, které se vyskytnou u nového spotřebního zboží.
  • Záruční doba běží od odevzdání věci kupujícímu; byla-li věc podle smlouvy odeslána, běží od dojití věci do místa určení.
  • Vadu je třeba prodejci oznámit ihned poté, co byla zjištěna.
  • Zákonnou lhůtu pro uplatnění práv z vad zboží však nelze zaměňovat s životností zboží, za vadu zboží se tedy nepovažuje jeho běžné opotřebení. Vada věci tedy není totéž jako opotřebení věci.
  • U věci, která byla prodána již jako použitá, nelze reklamovat vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím.
  • U věcí, které jsou prodávány za nižší cenu, protože (ač nové) již při prodeji mají vadu, nelze reklamovat ty vady, pro něž byla kupní cena snížena. Prodávající je povinen u takovéto věci kupujícího upozornit, že věc má vadu a o jakou vadu se jedná, není-li to zřejmé již z povahy prodeje. Ostatní vady reklamovat samozřejmě lze.

Ohledně samotné reklamace se, prosíme, seznamte s naším Reklamačním řádem a kontaktujte nás.

Máte-li dotazy, jsme Vám samozřejmě k dispozici - kontakty.

Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
© Copyright Báglík.cz 2020
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.